Riešenie sťažností
Tento postup je určený pre prednesenie sťažností, výhrady a odvolania proti rozhodnutiam, námietky súvisiace s prípravou alebo priebehom certifikácie odborníkov na projektové riadenie podľa IPMA® a prípady zneužívania v spojení s vydávaním certifikátov SIPR.
Ako podať sťažnosť:
Sťažnosť musí byť podaná písomne na Výbor pre riešenie sťažností na adresu:
- Výbor pre riešenie sťažností
- Spoločnosť pre projektové riadenie
- Plavecké Podhradie 426
- 906 36 Plavecké Podhradie
Alebo email na adresu: certification@ipmaslovakia.sk
Informácie, ktoré je potrebné uviesť:
Uvedením nasledovných informácií pomôžete k urýchlenému riešeniu Vašej sťažnosti:
- názov firmy , Vaše meno, dátum certifikačného kola, Vaša email adresa a ak máte záujem o kontaktovanie aj telefonicky – telefónne číslo,
- napíšte s čím ste neboli spokojný,
- meno osoby s kým ste komunikovali,
- opis sťažnosti, výhrady, námietky.
Riešenie sťažností:
- Budeme riešiť Vašu sťažnosť starostlivo a čestne.
- Preveríme Vašu sťažnosť a zašleme Vám našu odpoveď najneskôr v lehotách uvedených v platnom systéme certifikácie.
- O priebehu riešenia sťažnosti, až do jej vyriešenia Vás budeme priebežne informovať.
- Ospravedlníme sa za chyby a nedostatky na strane SIPR alebo SPPR, vysvetlíme príčiny ich vzniku a zariadime nápravu okamžite len čo to bude možné, najneskôr v lehotách uvedených v platnom systéme certifikácie.
- Zmeníme náš prístup a spôsob našej práce/ procesy tak, aby sme predchádzali podobným chybám/ omylom v budúcnosti.